sobota, 16 kwietnia 2016

Wyniki Wielkanocnego konkursu.

Nadszedł czas podania wyników mojego Wielkanocnego konkursu. Zgłosiły się trzy osoby. Każda z was wykonała piękne prace.  Wyboru dokonali moi chłopcy i takim sposobem została wybrana praca (a właściwie prace) Joanny z bloga Igłą pisane. Joanna otrzyma ode mnie główną nagrodę , a dwie pozostałe osoby: Gosia z bloga Stare Pianino i Anita z bloga Moje Pasje  ,które wzięły udział w moim konkursie dostaną tzw. nagrodę pocieszenia.

Dziękuję wam dziewczyny za wzięciu udziału w tej zabawie i za to że odwiedzacie mojego bloga i mi kibicujecie.





Pozdrawiam was serdecznie.

Margaritka

9 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że zostałam wyróżniona:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś mi napisać swój adres na mojego maila?

      Usuń
    2. hmmm...nie mogę nigdzie znaleźć adresu:/

      Usuń
    3. Wysłałam wiadomość:)

      Usuń
  3. Ależ niespodzianka! Dziękuję bardzo jurorom ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń