środa, 14 września 2016

kotki i sowy.

Dzień dobry moi mili

Dzisiaj chcę wam pokazać uszyte przeze mnie maskotki.

Przygotowuje się do sprzedaży moich prac na kiermaszu. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Mam nadzieję że znajdą się jacyś kupujący :).



Powstał niebieski kotek


i brązowy kotek ,żeby niebieskiemu nie było smutno,


biała sowa


i brzoskwiniowa sowa do towarzystwa.


A tu cały zwierzyniec razem.





pozdrawiam was serdecznie

Margaritka








15 komentarzy:

  1. uroczy ten zwierzyniec, udanej sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sprzedało się połowę moich wytworków więc chyba można to nazwać małym sukcesem :)

      Usuń
  2. trzymam kciuki za sprzedaż!!! wszystko super, ale moją uwagę przykuła najbardziej biała sowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówki mnie zauroczyły ogromnie:) Powodzenia na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mogę powiedzieć że wszystkie maskotki się sprzedały i cieszyły się dużym powodzeniem i mam zamówienia na kolejne :)

      Usuń
  4. O jakie śliczne kotki, a sówki jakie urocze. No przesłodkie:) nawet nie wątpiłam, że znajdą się chętni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie śliczne kotki, a sówki jakie urocze. No przesłodkie:) nawet nie wątpiłam, że znajdą się chętni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na szczęście znaleźli się chętni na moje szyciowe wytworki.

      Usuń
  6. Cudne maskotki! Zachwyciła mnie ta biała sówka:) Nic dziwnego, że wszystkie się sprzedaly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tą białą sówkę muszę uszyć jeszcze raz i to podwójnie bo bardzo się spodobała pewnym małym dziewczynkom. :)

      Usuń
  7. Wspaniałe maskotki, mnie zauroczyły kotki, ale i sowom niczego nie brakuje. Super!

    OdpowiedzUsuń