poniedziałek, 26 września 2016

Poduszki w jesiennych kolorach.



Witam was jesiennie, w ten lekko już powiewający chłodem  wieczór. W taki wieczór najfajniej jest usiąść przy kominku, albo otulić się ciepłym kocykiem i poczytać dobrą książkę. Mi niestety ostatnio ciągle brakuje na to czasu. Ostatnio powstały u mnie poduszki w jesiennych kolorach. Uszyłam je specjalnie dla mojej sąsiadki która, niestety niedawno się wyprowadziła . Chce je podarować w prezencie gdy odwiedzę ją w nowym domu. Myślę że się jej spodobają.













10 komentarzy:

  1. Śliczne materiały, ciepłe, jesienne barwy i piękne wykonanie:) Na pewno się spodobają. Ja byłabym zachwycona takim prezentem:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam taką nadzieję że się spodobają nowej właścicielce :)

      Usuń
  2. bardzo lubię poduchy w takich kolorkach, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dobrałaś kolorki :) A koronka dodaje uroku. Obdarowana z pewnością będzie zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje kolory, moje wzory...ej, to moje poduszki!!! ;)
    a tak na serio, to jestem oczarowana, są niezwykłej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niestety ale poduszki znalazły już nowych właścicieli :)

      Usuń
  5. Tak jak wyżej Aga napisała, moje wzory, moje kolory. Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń