wtorek, 30 sierpnia 2016

Kolorowe poduszki

Witam was moi drodzy



Ostatnio obiecywałam że będę się pojawiać częściej, więc dotrzymuję słowa. Znowu szycie mnie wciągnęło. Dzisiaj chce wam pokazać dwie poszewki na poduszki które uszyłam w tak zwanym międzyczasie. Każda z nich jest inna ale są uszyte z tych samych materiałów tak aby do siebie pasowały.












Jestem całkiem zadowolona z efektu końcowego, a wam jak się podobają moje poduchy?

Pozdrawiam was wszystkich serdecznie

Margaritka




Moje patchworkowe poduszki zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy.



21 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczny komplet. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduchy, cudne zestawienie koloru:) serdecznie dziękuję w imieniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże i kropeczki, zawsze mi się podobało to zestawienie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poszewki Tyle pracy musiałaś w nie włożyć, ale było warto :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają! Śliczne są!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i też cię pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Fajne zestawie materiałów. Wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Śliczne materiały wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. poduchy są wspaniałe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj dzieje się, dzieje na tych poduchach! bardzo energetyzujące kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę umiejętności, szycie to coś czego bardzo chciałabym się nauczyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam tą umiejętność całkiem niedawno w myśl przysłowia "lepiej późno niż wcale", więc ty też możesz spróbować :), pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń