piątek, 23 czerwca 2017

Gruszki w roli głównej




Postanowiłam zrobić mały obrazek metodą haftu krzyżykowego. Obrazek jest mały, więc stworzyłam go w jeden, bardzo deszczowy dzień. Na drewnianej ramce zastosowałam metodę decoupage, w której jestem całkowitą amatorką. Lubię stawiać sobie nowe wyzwanie i uczyć się czegoś nowego. Kto nie stawia sobie nowych wyzwań, ten stoi w miejscu. Ramka nie wygląda idealnie, ale jak na początek chyba nie jest najgorzej.







 Owocowy obrazek zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy.


Przy okazji pochwalę się wam moją pokaźną kolekcją, która jutro ujrzy światło dzienne. Może bardziej pasowałoby powiedzieć ujrzą ją ludzkie oczy na żywo. Jutro będę sprzedawać swoje wytworki, a pieniążki przeznaczę na cele charytatywne. Mam nadzieję że moje prace spotkają się z zainteresowaniem.











Życzę wam miłego weekendu i do następnego wpisu.

Margaritka


18 komentarzy:

  1. Imponująca kolekcja! Na pewno wszystko się spodoba! Hafcik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę się tego nazbierało.

      Usuń
  2. Świetny hafcik, a ramka wygląda bardzo fajnie:-)
    Zabaweczki są urocze:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zabaweczki spodobały się najbardziej kupującym więc będę produkować dalej :)

      Usuń
  3. Uwielbiam gruszki :) Uszytki niech się sprzedają jak najdrożej - cel jest szczytny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było dużo kupujących ale jestem zadowolona ze sprzedaży.

      Usuń
  4. bardzo fajne prace i cel szczytny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gruszki są świetne, a i rameczka niczego sobie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek super :) A te Twoje wytworki są prześliczne :) Mam nadzieję, że wszystkie się sprzedały :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było dużo kupujących ale i tak jestem zadowolona bo moje wytworki cieszyły się dużym zainteresowaniem :)

      Usuń
  8. Dobór ramki do obrazka - świetny! Cały projekt cieszy oczy :) i jest humorystyczny, wzór jest rewelacyjny :) ramka w decoupage jak na pierwsze kroki jest ok - pamiętam swoje pierwsze twory i na pewno nie były tak kolorystycznie dopasowane :D
    Piękne są te Twoje twory... :) zebrane razem tworzą świetny widok. Jest kolorowo, radośnie, domowo i tak od serca :)
    pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a mnie cieszy tak miły komentarz.

      Usuń