Przejdź do głównej zawartości

Poduszka uszyta przez mojego syna.

Mój średni syn nie lubi się nudzić, chyba odziedziczył to po mnie. Ja już jako dziecko zawsze musiałam sobie znaleźć jakieś zajęcie. Najczęściej to były jakieś robótki ręczne. Jego robótki aż tak bardzo nie pociągają chociaż czasami lubi coś stworzyć. Ostatnio miał dużo wolnego czasu i wymyślił że uszyje poduszeczkę. Zrobił prawie wszystko samodzielnie, ja mu tylko doradzałam i asystowałam gdy szył na maszynie. Oto co powstało.









Myślę że jak na pierwszy raz poduszeczka jest niczego sobie.
Postanowiłam zgłosić ją na wyzwanie w Art- Piaskownica 

Małe CRAFTOWANIE




Margaritka


Komentarze

AnitaM pisze…
No proszę jaki zdolny chłopak. A co będzie gdy dorośnie:) oby mu zostały takie umiejętności to żona będzie zadowolona;)
AnitaM pisze…
No proszę jaki zdolny chłopak. A co będzie gdy dorośnie:) oby mu zostały takie umiejętności to żona będzie zadowolona;)
Unknown pisze…
Będzie komu przekazać pałeczkę ;) Fachowo uszyta podusia.
kigabet vel Ki pisze…
mały geniusz - super! dziękuję za wspólną zabawę z Art Piaskownicą :)
My też dziękujemy i czekamy na wyniki :)
Trochę nietypowe zajęcie dla chłopaka ale podobno mężczyźni to całkiem nieźli krawcy :)
Mam nadzieję że żona będzie kiedyś zadowolona bo on umie i ugotować i upiec ciasto i jak widać nawet uszyć poduszkę więc będzie z niego pożytek :)
Daga pisze…
Oooo to się chwali, niech rozwija ten talent! Dziekuję za zabawe z art-Piaskownicą
Będę go zachęcać :)
Лера Kava pisze…
ничего себе! какой молодец! отличная подушка! спасибо,что творите с блогом Art Piaskownicą
dobrze że umie czytać po rosyjsku dziękuję za miły komentarz :)
zębianka pisze…
Zdolniacha:)dzięki w imieniu AP.
Naprawdę jest zdolny jak to się mówi i do tańca i do różańca, nie mam córki to chociaż jeden syn lubi robić to co ja :)

Popularne posty z tego bloga

Biały kotek

Bardziej podoba mi się biały kolor niż czarny, dlatego gdy zobaczyłam takiego kota w czarnym kolorze, postanowiłam zrobić podobnego tylko białego. Biały kotek- poduszka bardzo przypadł do gustu mojej siostrze. Biały kotek fajnie wpasował się w moje jesienne dekoracje, które możecie zobaczyć tutaj . Zgłaszam go także na wyzwanie w Art Piaskownica Pozdrawiam was serdecznie Margaritka

Torebka w kwiatki

Wracam po długiej przerwie do szycia i blogowania. Przerwy świąteczne i wolne od szkoły, to z jednej strony miły rodzinny czas, a z drugiej czas bardzo intensywny. Gdy chłopaki są w domu ciągle muszę im organizować jakieś zajęcia co wiąże się z totalnym brakiem wolnej chwili dla mnie. Od tygodnia wszystko wróciło do normalności, młodzież się kształci, a ja mogę trochę odetchnąć od ich ciągłej aktywności.  Po długiej przerwie, przeprosiłam się z moją maszyną do szycia i prawie każdego dnia powstaje coś nowego. Na początku pokażę wam torebkę w kwiatki. Tą torebkę szyło się szybko, miło i przyjemnie. Przede mną trudne zdanie uszycia zasłonek. Jak na razie odkładam to na bliżej nieokreślone "niedługo". Mam nadzieję że wkrótce to "niedługo"nastąpi. Pozdrawiam was serdecznie Margaritka

Kolorowe poduszki

Witam was moi drodzy Ostatnio obiecywałam że będę się pojawiać częściej, więc dotrzymuję słowa. Znowu szycie mnie wciągnęło. Dzisiaj chce wam pokazać dwie poszewki na poduszki które uszyłam w tak zwanym międzyczasie. Każda z nich jest inna ale są uszyte z tych samych materiałów tak aby do siebie pasowały. Jestem całkiem zadowolona z efektu końcowego, a wam jak się podobają moje poduchy? Pozdrawiam was wszystkich serdecznie Margaritka Moje patchworkowe poduszki zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy.