poniedziałek, 13 czerwca 2016

Poduszka uszyta przez mojego syna.

Mój średni syn nie lubi się nudzić, chyba odziedziczył to po mnie. Ja już jako dziecko zawsze musiałam sobie znaleźć jakieś zajęcie. Najczęściej to były jakieś robótki ręczne. Jego robótki aż tak bardzo nie pociągają chociaż czasami lubi coś stworzyć. Ostatnio miał dużo wolnego czasu i wymyślił że uszyje poduszeczkę. Zrobił prawie wszystko samodzielnie, ja mu tylko doradzałam i asystowałam gdy szył na maszynie. Oto co powstało.









Myślę że jak na pierwszy raz poduszeczka jest niczego sobie.
Postanowiłam zgłosić ją na wyzwanie w Art- Piaskownica 

Małe CRAFTOWANIE




Margaritka


13 komentarzy:

  1. No proszę jaki zdolny chłopak. A co będzie gdy dorośnie:) oby mu zostały takie umiejętności to żona będzie zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jaki zdolny chłopak. A co będzie gdy dorośnie:) oby mu zostały takie umiejętności to żona będzie zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że żona będzie kiedyś zadowolona bo on umie i ugotować i upiec ciasto i jak widać nawet uszyć poduszkę więc będzie z niego pożytek :)

      Usuń
  3. Będzie komu przekazać pałeczkę ;) Fachowo uszyta podusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nietypowe zajęcie dla chłopaka ale podobno mężczyźni to całkiem nieźli krawcy :)

      Usuń
  4. mały geniusz - super! dziękuję za wspólną zabawę z Art Piaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to się chwali, niech rozwija ten talent! Dziekuję za zabawe z art-Piaskownicą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ничего себе! какой молодец! отличная подушка! спасибо,что творите с блогом Art Piaskownicą

      Usuń
    2. dobrze że umie czytać po rosyjsku dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  6. Zdolniacha:)dzięki w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest zdolny jak to się mówi i do tańca i do różańca, nie mam córki to chociaż jeden syn lubi robić to co ja :)

      Usuń