poniedziałek, 17 października 2016

Bratki igłą namalowane.



Witajcie kochani

Dzisiaj pokaże wam wyhaftowany przeze mnie już jakiś czas temu obrazek z bratkami w roli głównej. Przypomniało mi się o jego istnieniu, gdy zaczęłam myśleć że przydałaby się w domu jakaś mała jesienna dekoracja. Obrazek dostał nową ramkę i od razu wygląda jak nowy. Nie wiem jak wam, ale mi bratki kojarzą się z piękną słoneczną jesienią :) 










Poprosiłam męża, żeby kupił mi jakieś jesienne kwiatki, jak jechał do sklepu. Kupił mi takie, bo na doniczce pisało kwiatki miłości :) 

Pozdrawiam was serdecznie i idę robić jesienne porządki w domu.


Margaritka

6 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik! Bardzo ładnie wygląda w tej ramie, tak lekko i świeżo:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haftowany obrazek, bardzo delikatny. Mnie dla odmiany bratki kojarzą się z wiosną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bo bratki mogą być też wiosenne :)

      Usuń
  3. Cudowny hafcik i ślicznie oprawiony.
    A kwiatki miłości bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń