środa, 11 stycznia 2017

Torebka w kwiatki



Wracam po długiej przerwie do szycia i blogowania. Przerwy świąteczne i wolne od szkoły, to z jednej strony miły rodzinny czas, a z drugiej czas bardzo intensywny. Gdy chłopaki są w domu ciągle muszę im organizować jakieś zajęcia co wiąże się z totalnym brakiem wolnej chwili dla mnie.
Od tygodnia wszystko wróciło do normalności, młodzież się kształci, a ja mogę trochę odetchnąć od ich ciągłej aktywności.  Po długiej przerwie, przeprosiłam się z moją maszyną do szycia i prawie każdego dnia powstaje coś nowego. Na początku pokażę wam torebkę w kwiatki.













Tą torebkę szyło się szybko, miło i przyjemnie. Przede mną trudne zdanie uszycia zasłonek. Jak na razie odkładam to na bliżej nieokreślone "niedługo". Mam nadzieję że wkrótce to "niedługo"nastąpi.

Pozdrawiam was serdecznie

Margaritka

22 komentarze:

  1. ładna torebka, ciekawe jak wyjdą zasłonki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zasłonki jeszcze nie powstały ale już niedługo :)

      Usuń
  2. Cudowna torba. Uwielbiam wzór różyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mi też bardzo ten wzór się podoba :)

      Usuń
  3. Śliczna torba! Podoba mi się to łączenie materiałów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Idealna na wiosnę, która już za kilka miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta wiosna przyszła jak najszybciej :)

      Usuń
  5. CUDOWNA! Bardzo mi się podoba! Życzę Ci, by "niedługo" faktycznie było niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już jakiś postęp nastąpił jedną już stworzyłam :)

      Usuń
  6. Cudowne kolorki i różyczki, które uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała torba w ślicznych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że moja torebka się podoba :)

      Usuń
  8. Super torba, te romantyczne róże są piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże to najpiękniejsze kwiaty, przynajmniej dla mnie :)

      Usuń
  9. Powodzenia w tworzeniu zasłonek!
    Torebka wprowadziła mnie w wiosenny klimat :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń