czwartek, 13 lipca 2017

Organizer na zabawki po raz drugi.



Nigdy nie widziałem czerwonej świnki ani żółtego zająca, powiedział mój synek jak mu pokazałam gotowy już organizer na zabawki. Świnka jest czerwona a zajączek żółty bo takie kolory pasowały mi do materiału, który wybrałam. Mój pierwszy organizer został uszyty w innych  kolorach . Bardzo spodobał się pewnej pani więc poprosiła mnie o uszycie jeszcze jednego. Tym razem użyłam bardziej żywych kolorów niż poprzednio, ale ta wersja też przypadła do gustu pani która złożyła zamówienie.
Jeżeli ktoś jeszcze będzie zainteresowany z chęcią uszyje kolejny.











Organizer zgłaszam na wyzwanie na blogu Art Piaskownica








z pozdrowieniami

Margaritka

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super sprawa z kieszonkowym organizerem. Ja moim chłopakom szyję głównie kosze, worki, torby na zabawki, ale rzeczywiście takie rozwiązanie jest super na drobne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny, a kolorki ekstra:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatna rzecz i pięknie wykonana :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i na pewno przydatny, wspaniałe kolory wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już znalazł nowy dom więc chyba się przyda :)

      Usuń
  6. Fantastyczny... :) wygląda rewelacyjnie - kolory są świetne, energetyczne i pozytywne. A do tego całość spełnia praktyczną funkcję - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł i super wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny i jaki kolorowy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń