sobota, 5 września 2015

Fartuszek

Witajcie Dzisiaj chciałabym wam pokazać to co udało mi się ostatnio uszyć. Gdy zobaczyłam w sklepie ten materiał od razu pojawił się błysk w moich oczach i pomyślałam że muszę go mieć. Od razu też wiedziałam co z niego uszyje. Postanowiłam sobie uszyć fartuszek kuchenny. Wiem że nie jest idealny ale to jest mój pierwszy projekt tego typu i nawet jestem z niego zadowolona.
Na początku nie wiedziałam jak mam się zabrać za zrobienie wykroju, szukałam trochę w internecie, ale w rezultacie metodą prób i błędów sama zrobiłam wykrój.
A tutaj widać jak wygląda w całości. Tak na marginesie dziękuje mojemu modelowi za pozowanie do tego zdjęcia.
Fartuszek już mam, aż wstyd się przyznać ale nie miałam do tej pory. Pozdrawiam was serdecznie i do usłyszenia wkrótce bo mam w zanadrzu trochę rzeczy do pokazania. Margaritka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz