sobota, 12 marca 2016

Torebka w kwiaty.

Jakiś czas temu kupiłam sobie materiał w kwiatki. Nie wiedziałam na co go przeznaczę, ale bardzo mi się spodobał. Ostatnio przeglądając swoje materiały wpadł mi w oko właśnie ten kwiecisty i już wiedziałam że powstanie z niego torebka. Tym razem spróbowałam swoich sił szyjąc z wykroju Simplicity. Na podszewkę wybrałam materiał w kolorze czerwonym.  A oto efekt końcowy.














Nie wiem czy kiedyś pisałam o tym ale kocham kwiaty prawie pod każdą postacią oprócz plastikowych.
Powoli zbliżają się święta chyba trzeba pomyśleć o jakichś wielkanocnych motywach. W następnym poście pokażę wam piękne prezenty które dostałam od Joanny z bloga Igłą pisane.

Pozdrawiam was serdecznie i do następnego wpisu

Margaritka













12 komentarzy:

  1. Świetna torba:) Ten kwiatowy motyw jest taki radosny, że aż się człowiek uśmiecha, patrząc na tę feerię barw:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny materiał, więc i torebka musi być piękna. Kwiaty wyglądają jak namalowane pędzlem i farbkami co daje świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, rzeczywiście ten materiał jest piękny.

      Usuń
  3. Piękna wiosenna torebka :) W pochmurny dzien na pewno rozweseli nie jedną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, cieszę się że moja torebka się podoba.

      Usuń
  4. Cudowna torba! Szalenie mi się podoba ten materiał w kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń