piątek, 24 marca 2017

Zapachniało wiosną




Ostatnio ciągle piszę o wiośnie. Po prostu już nie mogę się doczekać słońca i ciepła w większych ilościach. Niby już nadeszła kalendarzowa wiosna, ale nadal nie jest ciepło. Spodobały mi się bardzo szyte tulipany więc pomyślałam że też takie stworzę. Takie kwiaty nie zwiędną za szybko i myślę że się nieźle prezentują.








Tulipany podarowałam w prezencie pewnej miłej pani, która ma dzisiaj urodziny. Muszę przyznać że bardzo jej się spodobały.


Pozdrawiam was wszystkich

Margaritka

8 komentarzy:

  1. fajnie dostać taki bukiet tulipanów:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się przepięknie!:) Może przywołają prawdziwą wiosnę:) U nas dziś już pogoda była całkiem, całkiem:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas też już jest ciepło i oby tak zostało :)

      Usuń
  3. No, w pierwszym momencie się pomyliłam i myślałam, że to prawdziwe!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak prawdziwe :) :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń